tisdag 6/10

Det var tomt i morse då jag och Neo klev upp. Det kändes att det var nånting som saknades.
Igår åkte nämligen Cross hem till sin nya familj.
Vi känner att vi inte har det hon behöver. Hon blir understimulerad och en understimulerad hund är en olycklig hund. Det var tungt, MEN vi gjorde det för hennes bästa. Det hela kändes mycket bättre då vi träffade familjen, hur bra som helst! Dom hade med sig ännu en rottis då dom kom hit, en hane och Cross blev störtkär ;) Cross nya kärlek var till råga på allt en polishund, snäppet lydigare än Cross med andra ord, haha..
Allt kändes bara rätt, HELT RÄTT. Familjen blev överförtjust och alla 5 (!) var överrens att dom verkligen ville ha henne.
Hon kommer få det bra, mycket kärlek och stimulans :)
Men sakna henne kommer jag göra i vilket fall!

Vi har varit ute och gått en sväng nu på morgonen, Neo somnade i vagnen då vi kom tillbaka hem och när han vaknar är det dax att dra iväg på "mys".
Efter det ska vi åka upp till Ånge, jag och Neo ska hälsa på gammelmormor och gammelmorfar, mysigt :)

Jag har inte mycket mer och skriva. Kanske kommer under dagen. Kanske att jag skriver mer ikväll.

Ha det fint!






Kommentarer
Postat av: Farmor!

Men herregud är Crossen borta nu...va lessen jag blir. Den första rottisen som fick mitt hjärta att smälta o inte längre vara rädd för den rasen. Snyft! Men jag förstår ju ändå att ni känner som ni gör, hon hade ju sina behov o krävde förmodligen mer än man har tid o ork till med småbarn o allt. Kramizar

2009-10-06 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0