Fredag 2/10

Åh jag skulle så gärna vilja befinna mig i huvudstaden denna helg. Idag går nämligen startskottet till underbarabarn-mässan som håller på hela helgen. Men jag får nöja mig med att ha ett underbart barn sovandes ute i vagnen här hemma istället. Och det går faktist lika bra :) Får ta och planera in det till nästa år ist..
Idag på morgonen har Marie och Molly varit här, fullt ös på rackarungarna hela förmiddan. Sen tog jag och Neo en promenad och lillen slocknade i vagnen.

Vad kan man göra en dag som denna? Verkligen supertråkigt väder, man får lust att bara sitta inne o glo. MEN det ska vi inte göra. När Neo vaknar ska vi nog traska ner till lekparken en sväng.

Ikväll kommer mamsen hit och vi ska ha myskväll, imorn vankas jobb sen är jag ledig ända tills nästa fredag! Tror att vi ska bege oss till Östersund i veckan och gå på Djungelhuset. Ska dra med Neos moster så hon får göra av med lite energi hon också ;D

Skiver ikväll då Neo somnat för natten.


Hon som ska få göra sig av med lite energi på Djungelhuset


Kommentarer
Postat av: Eda

man tackar...ska bli en ära att springa runt som ett yrt höns på djungelhuset..hahahaha

2009-10-02 @ 13:50:46
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0