Fredag 18/9

Jag har nånting jag måste få ur mig..

Jag förstår mig inte på personer som kan njuta och vara nöjd med sig själv då dom på ett eller annat sätt "går över gränsen" med en person som är upptagen. Visst, den "upptagna" har ju också ett finger med i spelet men det är en annan historia och ska jag dra den så kommer jag fortfarande sitta här klockan 8 imorgon bitti och skriva. Åter till saken..
Vad är det för nöje att förstöra för andra? Det är inte bara förtroendet för personen i fråga som försvinner till det näst intill obefintliga utan det är förtroendet för folk överhuvudtaget. Varför jag har detta i mina tankar är för att jag såg någon tidigare idag som är precis sån. En dummis...
Haha, nåja.. nog om det.

Neo sover hos momma och moffa i natt för imorgon är det städdag i Vissland. 14 fönster ska putsas, insidan - utsidan och imellan. Man kan nästan säga att jag ska putsa 42 fönster. Pjuuh, jobbigt det känns helt plötsligt. Sen så är det storstädning av hela huset, HELA! Varenda liten vrå ska vara skinande ren innan kvällen. För då gott folk ska vi iväg på kalas :)

Idag har vi haft något av en naturdag. Jag Neo och Cross tog med oss morfar ut i skogen. Neo gick och gick och gick och sen gick han lite till. Nästan som om han skulle vara 2 år :) Jag var lite rädd för att det skulle titta fram en björn under våran vistelse i skogen så jag gick mer eller mindre stridsberedd från de vi klev ur bilen tills dess att vi klev in i den igen. Hej och hå, harigare mamma får man leta efter :)

Nej nu har ni fått lite av varje att läsa så jag ska väl ta och tacka för mig :)
Ha en bra fredagkväll.


Nedan följer några bilder på min älskade gobit, tycker om att knäppa kort på han och läser ni bloggen får ni f*sen ta det ;D

































Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill se bilder! Allra helst då han suger så sött på ett vinbär! =) Sötungen! Om du tycker du är harmamma när du är i skogen med Neo vafan är jag dårå? Som är så där när jag är med mamma och Linus. Jag ville fan inte ens gå i skogen what so ever! Putsa på! Puss!

2009-09-19 @ 08:46:06
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0