Onsdag 23/9

Gud, det märks ju långa vägar att man är av det kvinnliga könet. I skrivande stund gör jag flera olika saker helt utan vidare ansträngning. Jag skriver (logiskt), jag tjatar på Cross som står i fönstret och morrar åt nånting utanför att hon ska sluta (buskarna, träden el dyligt), jag eldar, dricker kaffe, spelar in Idol och slänger då och då ett öga mot tv och ett öra upp mot Neos rum, piece a cake ;)

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen på möte, sen åkte jag för att träffa mamma en sväng innan det var dax att hämta lillen på dagis.
Väl hemma kom Elin och Rocky på besök :) Rocky the fighter, hah han är så söt!
När dom åkt tog jag Neo och Cross en promenad, skönt!
På tillbakavägen lämnade vi av Cross hemma och fortsatte upp och shell och hyrde film :) "Surfs up" till Neo och "Dumpa honom" till mig och Kicken. Som jag apropå romantisk komedi, kommer få se ensam.
Samma visa varje gång jag hyr film, visst dom kanske är lite girly, MEN jag tycker om såna filmer :)

Bilder..



Innan Neo vandaliserar blommorna som är död sen en tid tillbaka..


Nu börjas det..

Oj! Fulla handen med blommor + rötter + jord, hur gick detta till?


Var bara tvungen att stoppa ner handen ;D


Ne-Yo och Rocky Balboa


Det här är Rocky! Ser ni? Om ni kisar ser det ut som en räv.


En ego bild. EN! Jag brukar inte men jag kände att det var på tiden :)


Kommentarer
Postat av: eda

go smulan..du är så fin..längtar så mycket efter er..vi ses på lördag

2009-09-24 @ 17:26:40
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: Annis

Söt han e då:D o du med bruden!! Kram påre

2009-09-24 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0