Lördag 26/9

Jag har hittat en inspirationskälla, den är bra. Den är så himla bra. Vad eller vem det är tänker jag inte yttra mig om, så det här var bara en ointressant notis för er kära vänner.

Det råder lite förvirring i detta hus just för stunden. Jag är inte förvirrad, inte någon annan heller för den delen. Nej, utan det är hela situiationen som är det. Jag befinner mig nämligen i gästrummet och ska spendera denna lördagsnatt här. Kicken ska spendera den nere i soffan. Nu kanske Du är förvirrad.
Så här ligger det till, jag har läst någonstans att tvättar man inte täcke och kudde då och då ( har nu glömt hur ofta man skulle göra det så vi använder oss av tiden "då och då") så kan det bildas svampar i dom. Så i dag är det "då och då" hos oss. Vi har (Pappa K) tvättat våra täcken, kuddar, överdrag till bäddmadrassen och allt sånt där. I och med det dåliga torkvädret så är dom inte riktigt torra än. Därför har vi varit tvungna att sprida ut oss under natten. Alla utom Neo, han sover sött i sin egen säng.

I morgon vankas jobb, dock bara till kl 14 sen bär det iväg till stan för lite shopping. Neo ska vara hos fam J under tiden, kändes bäst att göra så. Vad är det för nöje för han, först bil sen vagn sen bil sen hem och sova. Ne jag lyssnar på mitt mammahjärta. Fam J it is.

Nu ni kära vänner är det natten även för mig!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0