Söndag 27/9

Kort inlägg, trött och behöver en gnutta sömn!
Efter jag slutat idag så for vi till stan, jag och pappa K.  Blev lite ändring i planeringen så Neo var hemma med momma istället för att vara hos fam J. Men det gick ju lika bra de, momma ligger nämligen högst upp på favvolistan, moffa ligger nog och trängs där uppe på förstaplatsen han med.

Handlade mat och sånt där nödvändigt som man måste ha för att klara vardagen :)
Pappa K fick sig ett par nya brallor och Neo ett par vinterkängor.

I veckan fick Neo en ny höstjacka, snygg och rejäl. Precis som min lilla son ;P Inte vidare billig men snabb leverans, haha om man nu kan prioritera det? Men finns det något värre än att gå och vänta på det man beställt ska dimpa ner i postlådan? Svar NEj, så imorgon hoppas jag på att tröjan jag beställt kommer - hoppas hoppas!!

Länkar finns under bilderna!



Jackan från Po.p




Tröja Nova Star




Vinterstövlar Kavat



Kommentarer
Postat av: Melinda

Vad kul att du uppdaterar bloggen så ofta nu :)

Jätte fina kläder till Neo!

2009-09-28 @ 07:52:35
URL: http://melindasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0