Tisdag 29/9

Utslagen, ja det är precis så jag känner mig. Jag tror jag vet varför, Neo och jag tog nämligen sovmorgon imorse och jag kan ha sovit en gnutta för länge. Jag är inte van och därför är mer slö än vanligt.

Vi har iaf varit på myspys nu på förmiddagen. Neo, den lilla klätterapan var mer uppe på borden och stolarna än på golvet. Han lekte dock med Levi ett tag men han var snabbt uppe på högre höjder igen. Vad är det egentligen som är så fascinerande med att klättra. Jag får hjärtat i halsgropen varje gång han sätter i gång med sina klättringinsattser, han själv tar det piano och tycker att han fixar biffen helt utan problem. Min lilla tuffing.

Igår var det fullt upp hela dagen.
Startade med att åka till ånge och fika med momma. Sen vidare hem och fixa middag tills pappa K kom hem.
Efter middagen åkte vi till skogen och tog en promenad med Cross.
Sist men inte minst så avslutade vi dagen hos familjen J, men i väntan på att dom skulle komma hem åkte vi till Vikbron och kikade.

Passar på att lägga upp lite bilder innan Lillen vaknar.


Fika med momma









Skogspromenad












Vikbron









Kommentarer
Postat av: Eda

Ett riktigt fikatroll..hahahah sötprupp å ny mössan har han på sej oxå..han passar jättebra i den..många kramar från moster

2009-10-01 @ 10:10:32
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0