Fredag 25/9

Vad är det med facebook egentligen? Så fort jag slår upp datorn så skriver mina fingrar adressen dit och loggar in, innan man ens hunnit blinka. I´m hooked sen långt tillbaka men jag kan inte i min vildaste fantasi förstå VAD det är som gör mig fast?

Kvart i nio lämnade jag Neo på dagis. Han är ledig idag men det är fotografering på schemat och det kan han inte missa. Så kvart över tio är det dax att hämta min nyfotatde kille igen. I dörren på dagis möttes vi av små flickor, finklädda upp till näsan och spännen i håret. Neo var som vanligt snygg utan några överdrivna uppiffningar, okej jag kammade håret på han.
Han har visserligen inte så mycket hår, men det som finns där på det lilla söta huvudet blev kammat. Sen drog han på sig mössa och på dagis när mössa åkte av syntes inga spår av någon kammad frisyr.
Dock var MÖSSFRILLAN ett faktum!
Det gör inget, det där är Neo, lite spret och någon tåt som står ut här och där, världens finaste lilla lintott :)

Ne, nu ska jag planera middagsmaten sen ringa min kära mor för en update!



Neo & Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0