Söndag 13/9

Nu ska jag blogga lite. Det är väl på tiden va?
Mest Elins komentar som gör att jag känner mig mer eller mindre tvingad ;)
Jaha, vad har senaste tiden haft att erbjuda? Jo ni det ska jag tala om. För det första så har jag blivit av med min mobil, inge vidare. ALLA kort och nummer är borta, gone with the wind. Har därför nergraderat mig en smula och använder mig nu av min fars gamla z550i. Kameran suger balle men den får duga. Om ni kisar lite kanske ni kan skymta vad korten föreställer.
För det andra så är jag mer eller mindre arbetslös!! Suger mer balle än mobilkameran kan jag lova!

Idag har vi varit och firat Moppan som fyller 1 helt år imorgon. Stortjejen.
Neos stortjej, han är inte längre lika rädd för henne som han var förut. Hon ska krama han så hårt och ibland händer det att dom far i golvet med en smäll. Eller så får han sig en snyting bara för att. Livets hårda skola, inte lätt o ha flickvän i så låg ålder ;) Men som sagt så har han lärt sig hantera hennes hårda tag och går oftast två steg bort om hon kommer för nära. Sötunge!

Igår var vi i Ånge och träffade mamma och pappa som nyss komit hem från utlandet. Känns som att dom varit borta i en evighet. Har saknat dom såå mycket. Men dom hade haft det bra och det är dom värd :)

Avslutar med några bilder från idag. Ni får helt enkelt ha överseende med den dåliga kvallan ;D


MollyMolly :)


Neo och visselpipan



Neo och Molly


Vettefan vem det här är..


..och inte det här heller :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet vem tjejen är på bilden, det är häxan i svärdet i stenen!

2009-09-14 @ 08:39:18
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0