Onsdag 16/9

Så där, då har denna dag snart nått sitt slut.
Jag, Neo och Cross har spenderat dagen i Ånge, hos mamma och pappa. For även en sväng till faster och fick oss lite fika och en trevlig pratstund.

Vi har träffat några kossor, alltså bokstavligt talat. En del kossor är ju faktist riktigt söta med deras långa tungos och stora klotögon :) Kanske skulle skaffat en som sällskap till Cross, svar nej.
Neo var väl inte så där överdrivet imponerad av dem istället hade han ögonen på en gräsklippare som stog en bit bort. Grabbar... ;)
Under tiden Neo sov lunch for jag och pappa på leksaksaffären, fanns inte det vi var ute efter så istället blev det en blå traktor och fingerfärg.
Tänkte måla med fingerfärgerna efter vi ätit middag men istället byggde moffa en bilbana som blev center of attention istället. Små nervös för att få ommålat kök mån tro? :)

Väl hemma var Neo så trött så det blev jamas och välling nästan på en gång. Innan det var dax för sängen så pratade han med pappa K i telefon en snabbis och sa god natt.

Imorgon ska vi på myspys sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

På återseende, tjopp tjopp




Kossan, Mamma och Neo




Neo och Kossorna




Mamma matar kossa




Den här var en sötkooo





Ser ni vad fort han kör :D





Pussgurkan min!





Hoppade även lite studdsmatta










Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg "titta" (och se jätte förvånad ut) -fingret på en bild! POJKEN! =) Han är ju så jävla fin! Gullet!

2009-09-16 @ 21:05:26
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: tina

åå jag äälskar att du börjat skriva igen! måste ses snart igen, jag saknar diggarn ju :D

2009-09-17 @ 08:34:38
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0