God morgon!

Vi tog oss lite sovmorgon idag, det är inte ofta! Vaknade klockan 8 av att Neo hämtat TV dosan och la den mot mitt öra som en telefon. Bara att masa sig ur sängen och komma ner till en 15 grader varm nedervåning, brr!! Fixade gröt till Neo och klädde på mig. Sen bar det iväg på dagis. Han var inte så där pepp som han brukar, han var mer allvarlig idag än vad han var igår. Annars brukar han ju hinna vakna till liv lite mer innan det är dax för dagis, kanske var det. 

Idag ska här eldas, termometern visar - 25!!
Jag som trodde att det skulle vara lite mildare några dagar till, men inte det.

Ska ringa Marie och höra ifall hon är sugen på ett kopp kaffe och lite skitsnack :)


Snowrace-åkning









"Neo, kan du flina?"


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahaha gullunge :D

2010-01-14 @ 16:04:44
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Farmor!

Härligt! Det är underbart med barn, och att du börjat blogga igen så jag får veta vad som händer i Visslandsdalen. Vi kanske syns till helgen.

Kramar till er alla

2010-01-15 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0