Oslo, Stockholm el Göteborg.

Jag har mycket att vara glad för, det är underbart att bryta sig lös från Ånge kommun på fler än ett sätt, MEN jag saknar norrland så in i helvete! Nog för att vi inte bott här nere någon längre tid, men jag passar liksom inte in, än!
Förhoppningsvis blir det skillnad nu när jag börjar jobba. Träffar nya människor och visa vem jag är. Dom gånger vi har umgåtts med folk nu så känner jag bara att jag är tyst, jag stänger av som en mussla och håller på mig hellre i bakgrunden. Sån är INTE jag i vanliga fall.

Gick superbra att lämna smurfen på dagis idag, och en sån grej gör hela min dag. Vi har haft våra duster den senaste tiden, men det kan väl inte bli annat då han är i en väldigt trottsig period och jag håller på att sluta snusa, blir liksom som två trottsiga barn under ett och samma tak :)

Det gäller att man väljer sina krig, såna Neo kan utvecklas av, inte små saker, som att han vill äta med händerna eller liknande. Såna gånger är det bara lönlöst att sätta emot. För det första får han ju i sig maten, för det andra så kommer han inte vilja äta med händerna när han blir större. Det är väl lite så man måste tänka tror jag. Då är jag hellre benhård på läggdax, han behöver sova sina timmar för att inte vara tröttmössa dagen där på, så där kan jag kriga som värsta Xena. Huvudsaken är att vi inte bråkar till sömns, det har jag inte hjärta till, utan att vi läser en bok och somnar som vänner.

En annan sak, den 31/7 åker jag till Norge en vecka på Kick Off med nya jobbet. Veckan efter det åker jag till antingen Stockholm eller Göteborg och jobbar två veckor, på samma företag som ska öppna här i Örebro. Det blir liksom en kick start som heter duga. Det enda jag gruvar mig för är ju att vara ifrån mina två kärlekar, hur fan gör man en sån sak utan att bryta ihop. Jag har inte sovit utan Neo på mm öööhmn jag vet inte hur länge.. Jeflaranacka!!

Nej, nu får jag ta och runda av.

Kommentarer
Postat av: Bullem

Det kommer att gå jätte jätte bra med Kickoff och Jobbvecka, tänk vad mycket mer du kan njuta när du kommer hem. Ni kan ju även prata i tlfn så det är ju inte total bläcka. Nu ser du det positiva i det här, träffa nya människor och låta dem ta del av bästa AK. Norrland är ju fint och så men det är du med! Det här kommer att bli jätte bra ska du se! <3

Tusen miljoner puss!

2011-07-05 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0