Vinön tur och retur.

Jag kan nu stolt säga att jag inte tagit en snus på ett helt dygn. Hejja Mig, men jävlar vad kämpigt.
Tidigare idag innan vi skulle åka ut till Vinön drog jag en snabbcheckning av min handväska, bara för att liksom. ad ligger där om inte en snusdosa med 3 snusar i. Det här måste man ju kunna jämföra med att ställa tre stycken öl framför en alkis och bara "aj aj aj, bara kolla!" Aa ni fattar..

Jag kunde inte förmå mig själv att slänga bort snusdosan, utan nu ligger den på byrån i hallen och stirrar på mig varje gång jag går förbi. Klarar jag av att sluta snusa med tre snusar stirrande på mig, redo att snusas upp då klara jag fan allt.

Vinön var trevligt, vi tog bilfärjan över och väl där plockade vi jordgubbar och drack kaffe, hann även med en svängom i lekparken, dock för att vi missade första färjan tillbaka till fastlandet och fick vänta en halvtimme till på nästa.

Mamma och pappa har varit här också. Dom kom i onsdags och for hem i igår, söndag. Riktigt riktigt trevligt, saknar att bo nära. Vi var bla in till stan och kollade på slottet och Open art. Hann med Vingåker, inte bara en utan två gånger :)

Slottet


Objekt från Open art :) Stenskott?


Neo jagar änder, kanske hur kul som helst när man är 3 :)


Jordgubbsplockning på Vinön, Leopold Neo och Casper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0