4 års present och ett jävla liv :-)

Förra veckan startade på ett fantastiskt smakfullt sätt. Min syster anlände på måndagen och därefter har vi gått på högvarv, allt för att hinna med att umgås så mycke som möjligt. På fredagkväll drog min kropp i kryckan och gjorde en tvärnit, feber hosta och ingen som helst röst, jag drog med Neo i fallet, den stackarn. Måste vara luften, Eda hade med lite Norrlandsluft och jag blev knockad på direkten, jag är inte van vet ni. Jag har.. Vad ska man säga? Tappat stinget? Det är fördjävligt!

Igår köpte vi Neos 4års present, lite mindre än 2 månader kvar, framförhållning kallas det. Det kommer bli livat, han kommer bli helt extas, eld och lågor och allt vad fan det nu heter ;-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0