Kloka ord en torsdagkväll.

Vad synd att människor inte kan byta problem med varandra, då en andra nästan alltid vet hur ens problem ska lösas.

Ne! jag är inte arg, sur, irriterad eller vad du nu tror, jag har inga direkta problem heller utan tyckte bara att det kunde vara tänkvärt.

Neo berättade idag att Tove på dagis är kär i han, efteråt höjde han på ena ögonbrynet samtidigt som han flinade med munnen lite snett så där. Hade han varit 15 och finnig hade det bara varit drygt, men nu var det så jävla sött.
Jag började skratta så mycket att jag vek mig dubbel på golvet, Neo passade då på att ''bilda hög'' och slängde sig på min rygg. Återigen en sån sak han som finnig tonåring skulle haft svårt att komma undan med men som nu bara fick mig att skratta ännu mer.

Med detta vill jag bara säga; ta vara på det som är nu! Jag ogillar att folk lever för morgondagen då denna dag inte ens är slut!

Jobb imorn, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0