OP-dax

Har inte tränat på två veckor pga förkylningen från helvetet, igår smög jag igång lite försiktigt så där. Det är ju förbannat tråkigt att inte kunna ge järnet så sagt och gjort, idag gav jag järnet. Slutade med illamående och ett jäkla flås! Suck..
Imorgon trappar jag ner och börjar om..

Neo har fått tid för op, på tisdag nästa vecka, snabba ryck! Känns gruvsamt, jag kommer garanterat gråta en skvätt. Själva ingreppet i sig är ingen stort, snarare tvärtom. Men det är den där jävla sövningen som är otäck. Fy, det knyter sig i magen bara av tanken på att jag ska lämna honom där, sovandes, alldeles ensam utan mamma. Ååh :((

För att ha något att se fram emot har vi bokat in oss en vecka hos mor & far from den 8e, det behöver vi :) Vi saknar alla där uppe så förbannat mycke så nu är det dax.

Håll i hatten för snart kommer vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0