Hej hej hallå dagboken :)

Vi var på jobbet idag och köpte lite grejer. Såna där bra-att-ha-grejer. Eftersom att neo redan har skridskor så köpte vi ett par till mig och ett par till Kicken så vi också kan åka. Två stycken hockeyklubbor, jag får vara domare. Tejp och puckar. Så nu är det bara att köra. LÅT LÄDREN RYKA!! Haha..

Medan dom slipade våra skridskor passade vi på att kika in lite snowboards och sånt. Smög även in backstage i verkstan, två tummar upp från Neos sida, han älskar konstiga maskiner och där inne finns några stycken :-)

Nä, nu ska jag vila mina geniknölar för imorgon blir det fika med Neo och finfina Emelie tätt följt av en jävla massa skridskoåkning. Tack och hej min vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0