Höger fot känns större än vänster?!

Ja, va' är det för könst. Har lyckats få denna dag att passera smärtfritt även den.
Var tänkt att jag skulle städa idag på eftermiddagen men skippade det och bakade bullar istället, lite mer uppskattat av herrn som har öronen ca 1 meter från marken om man säger :-)

Imorgonkväll intar jag och klädbrudarna Kungsgatan 1. Två födelsedagar är på intåg och det måste firas, det är nog första gången vi gör någon då alla är med. Alltid någon som fått förhinder, men inte denna gång, yeheejj!!:-)

Jag längtar, jag längtar så in i bomben faktist till den 13e februari. Det är nämligen så att yrvädret från Jämtland kommer på besök, ni vet hon som säger ö lite som y, så där man gör i Östersund, trots att hon är en utböling ;-) skitsamma! MIN SYSTER KOMMER OCH JAG LÄNGTAR SÅ IN I HELSKOTTA!! :-D
Det kommer bli så bra <3

Nä detta går ej, nu går ögonen i kors!
Sov gott kära vänner.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad att du börjat blogga igen. Inne och kikar varje dag :-)

Hälsa familjen. Kram

2012-01-24 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0