Inga ursäkter, what so ever :-)

Känslan av att sätta sig ner med en kopp kaffe efter att ha ägnat hela förmiddagen åt att städa lägenheten, den är liksom.. ja vad ska man säga, befriande? Underbar? äh va fan, det var väl inte så noga. Jag får ett slags inre lugn iaf. Jag älskar att ha det städat, blir lite stressad när jag vet att det är ostädat. Lätt störning, kalla det vad ni vill men det är ingen som far illa av det iaf :-) Införskaffade mig broddar till löparskorna igår, då finns det inga undanflykter längre. Ett plus är att det inte ser fördjävligt ut med broddarna på heller. Spelar nästan ingen roll vilket väder det är, jag kommer hädanefter inte ha några ursäkter att dra till med för att inte springa. Och nu då det är out in the air så är det kört på riktigt! Way to go AK :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0