Men vilket humör, fröken Nylund!

Livet i en lägenhet, kort och gott, det suger!
Det spelar ingen roll hur mycket man fixar och grejar, lägenhetskänslan skiner fortfarande igenom. Bara vetskapen om att paret mittemot har en likadan lägenhet fast spegelvänd får mig att rysa. Den mystiska tanten en trappa upp har en precis likadan lägenhet fast med ett rum mindre, it freaks me out! Vi har ett varsitt fack i ett stort betongblock, typ!
Pricken över i:et, eller grädden på moset är ändå på kvällarna då man ligger och ska sova, då ska herrn här ovanför springa på toa stup i kvarten, det skiter väl jag i, eller jag hade gjort de OM DET INTE LÄT SOM ATT DET HAN SPOLAR NER HAMNAR I VÅRA GARDEROBER I SOVRUMMET!!


Så där, då har vi spytt lite galla idag med. Man måste göra det ibland, man ska inte hålla saker och ting inne. Rätt var det är så sprängs man.
Min blogg är lite som en "Spy-galla-Blogg", man är inte på något sätt tvungen att läsa.
Jag är inte guds bästa barn även fast jag kanske ger sken av det ;) Och ja, jag svär. Jag använder ibland mer svordomar än vad ni visste fanns, men det här är MIN blogg som JAG skriver.
Jag svär och skriver dom istället för dem, ja det är lite som ett laglöst land vad gäller svensk grammatik.
Om ni önskar att jag skulle skriva korrekt svenska, att aldrig börja en mening med Och osv då ska jag bara passa på att citera min älskade farmor; Önska i ena handen och skit i den andra och se vad du får mest av. Kloka ord!


Jag har en bra känsla i kroppen, det gillas.


Nu ska jag i vanlig ordning tacka för mig, säga god natt och allt sånt där :)
Ha det fint min vän!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0