Min far i tights?..

Jag och Neo hade en superskön dag tillsammans med våra vänner Ann-Sofie, Charlie och Liam igår. Vi for på skojlandet,
vilket är en mindre version av Lek och Buslandet, lite mer familjär känsla, mer hemtrevligt liksom.
I och med att det är lite mindre så kan man slå sig ner i en av de sköna soffor som finns utställda här och var och dricka en kopp
kaffe i lugn och ro utan att behöva oroa sig för att något ska hände de små, man ser dem ju hela tiden. Suverän kombo (;
Det är alltid lika trevligt när vi träffas, har alltid mycket att prata om. Men det blir väl så då vi sällan jobbar samtidigt längre, vilket är riktigt tråkigt!

Jag har en son, han fyller 4 år i år. Förstår ni att jag, vid 26 års ålder börjar få åldersnoja? Fyfan säger jag bara vad är det tok?
Man ska nog inte fundera så mycket utan bara köra, köra så det ryker och aldrig titta bakåt, skitsamma om det smäller. kör bara kör!




Jag har även en syster and SHE´S GETTING MARRIED!! Jävlaranamma hon ska gifta sig. Fick inbjudan med posten idag och jag blev alldeles varm i kroppen. Nästan att jag ville gråta mig en lite skvätt, glädjetårar eller såna där tårar man gråter då man blir rörd, fint så himla fint! Jag får äran att vara tärna, halleluja.

Sen svepte det över mig som en jättevåg av skräckblandad förtjusning. Vafan gör man då man är tärna egentligen?!! Oh my godness, låt mig bli en bra tärna för guds skull. Mycket gud och amen och allt nu, men det här är stort och det måste bli bra.

Klänning, jag måste köpa klänning, den ska vara en speciell färg, kan  bli svårt men jag måste ju bara hitta en! Senast jag hade klänning, om man räknar bort sommaren 2010 då min svärmor gifte sig så var det nog då jag var omkring 7-8 år.. Det skär sig liksom.
Ungefär som om man skulle dra på min far ett par tights, även om man matchar med en snygg tröja upptill.. det skär sig liktförbannat.

Men jag gör allt för min syster, jag lovar! Jag kan ha på mig tusentals klänningar för hennes skull, bara jag vet att jag får ta av dem sen.  Hon är ju ändå den som känner mig bäst och den som alltid ställer upp <3

 


Kommentarer
Postat av: Eda

Hahhaha du är bara för go..jag blir rörd..så skön bild..du är så jäkla fin i klänning..vi kommer att hitta finaste tärnklänningen ever..saknar dej mest..puss puss

2012-01-04 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0