Mom

Ligger i sängen och tänker på helgen som precis susade förbi. Det har varit en bra helg, en förbannat bra helg om man får säga så. Jag har jobbat och Neo har lärt sig åka skridskor. Fick ett mms då jag satt på lunch i lördags med en bild på Neo då han åker skridskor själv. Det värmer liksom i mamma hjärtat en sån gång. Man blir stolt. Och ännu mer stolt då jag så senr som i fredagskväll åkte skridskor med han och vet hur in i helsike förbannad han blev på skridskorna som var för hala. Skam den som ger sig, så heter det visst.

Imorgon är det måndag enda veckodagen jag vill kunna trolla med knäna. Jo, ni förstår att det är då det ska städas efter helgen som varit, det ska göras matlista för veckan som kommer och det ska veckohandlas , samtidigt ska sonen, som knappt hunnit varva ner efter helgen, underhållas. Inte nog med det så går hela, då menar jag hela förmiddagen åt till möte med start 06.30.
I och för sig så har jag det hellre så än att inte ha något att göra alls.

Nä, nu ska här sovas!
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0