Skulle vara dumt att kalla mig för isprinsessa!

Hör och häpna vänner. Idag tog jag med mig min allt mer hängande röv, ursäkta uttrycket om någon skulle vara känslig, på gymmet och köpte mig ett gymkort. Detta innebär att de dagar jag absolut inte kan springa så kan jag gå ca 100 meter bort och träna på gymmet istället :-) clever girl!

Nu ikväll gick vi iväg till hockeyplanen för att kolla om det fanns någon is, mycket riktigt, det fanns is, med en hel hög av hockeyspelare på. Skippade åkningen och satsar istället på morgondagen.

Neo är grym för att vara 3 år, jag är totalt värdelös för att vara 25. Jäklar, här ska åkas! Hoppas dom har såna där orangea koner, för min skull tänkte jag. Så kanske lädren på mina skridskor får vila, man kan säga som så att jag är väldigt duktig på att åka på hela skridskon, HELA!

Med det tackar jag för mig. Sov gott kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0