Årets första dag.

Då var snart årets första dag till ända. Att sammanfatta dagen är betydligt enklare än att sammanfatta det gånga året, milt sagt. Det hände så mycket 2011 så jag måste fundilera lite men dagen kan jag sammanfatta som så; förmiddagen spenderades i pulkabacken. Ja ni förstår att när vi vaknade imorse så flög det snöflingor likt tumvantar i luften. Hej hopp, på med kläderna och fram med snofräsern. Eftermiddagen spenderades på Gustavsvik. Så skönt att bada men jag är inte lika överförtjust att springa runt i bikini, men vad gör man inte för sina två badpojkar ((;

Igårkväll hade vi en helskön slapparkväll med god mat, glass, one piece, bus och mys, precis som det ska va´(: Neo har en "pangare" som skjuter iväg pilar med sugproppar på, fruktansvärt populärt att skjuta mamma i baken med och igår gick den varm, har inte kikat efter men jag tvivlar inte på att det finns ett och annat blåmärke där bak (;

Bra start på ett grymt bra år.
Puss och Hej


Klart man ska ha goggles i pulkabacken!



Godismys i soffan samt lite nyårsakrobatik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0