Moder Jord (:

Man kan inte vara på topp årets alla dagar. Så därför förstår ni hade jag en riktigt dålig dag idag, kanske blir det år 2012´s sämsta. Tack och lov för telefoner, för ca 55 mil norrut fanns min räddning, finns alltid min räddning, Mamma!
Min mamma är bäst. Hon är så snäll så det gör ont, men hon förstår hur min hjärna fungerar. Jag har en tendens att vrida på saker och ting så de blir snäppet värre än det är, men hon får liksom stopp på det. Min mamma är på riktigt, hon är sig själv, inge krångel och inget tillgjort. Hon är en sån som svarar på sina egna frågor, hon är sån bara. Klok kanske man kan kalla det. Rätt så komiskt.
 
Hon tycker även bra om alla, varenda jävla kotte som vandrar på denna gjord är i hennes ögon en bra människa. Ser hon 10 meter efter det att hon mött en bil, att hon kände personen som körde skulle hon lätt kunna dunka huvudet i ratten bara för att hon missade att hejja, eller så hejjar hon 10 meter efter bara för att ha det gjort. Hon är i mina ögon en av världens finaste människor! <3
Efter vårat samtal var alla problem som bortblåst (:


När Neo slutade dagis så drog vi till Kumla och handlade mat. Neo som skulle kunna leva på pannkaka fick bestämma middagsmat. Första förslaget var givetvis pannkaka men trolleri trollera han ändrade sig och det blev hemmagjord pizza.

Efter jag tryckt i mig en allt för stor bit pizza skulle jag ge mig ut på en joggingrunda, det gick så jäkla bra igår så jag var riktigt taggad idag. Men..MEN! Då jag kom ut märker jag att det är blankjävlais överallt, så fruktansvärt irriterande! Brööööööööööööl....Nåja, nya tag imorgon!

Med det, compadres, tackar jag för mig (:

 




 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur fin dotter fick inte mamma din då? Bästa AK, som jag saknar dig! <3

2012-01-12 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0