7e plats, vad är det då man bytt ner sig till en trea, öster OM öster (;

Den här vintern ser ut att blåsa bort totalt, seriöst. Jag har aldrig varit med om en vinter då det mestadels är plusgrader, regnar mer än det snöar och blåser konstant. Hela alamackans namn har blåst förbi här bara under december månad, det är väl jävligt onödigt!

Titta vad jag fick syn på idag. Saknar vårat älskade hus men ångrar inte en sekund att vi flyttade ner hit.



Man ska nog vidga sina vyer både en och två gånger innan man slår sig till ro helt och hållet, men alla är vi olika, tack och lov för det! Hur fan skulle världens se ut annars? (:
Det skulle nog bli någon slags highchaparall-värld där ena dagen var den andra lik, nej nej nej! Vi gillar olika, på alla sätt och vis.

Har ni märkt att jag spårar ur lite då och då? Kommer ifrån ämnet lite? Jag gör det men inte förän jag läser inläggen efter dem har blivit publicerade. Jag är nog lite sån som person, hoppig, hoppar från den ena till de andra. Det har funkat i 25...SNART 26 år.

Det för mig, hipp som happ in på att jag senast igår skrev att jag var 26 år ? Whats up with that?! Inte konstigt att jag får åldersnoja när jag i själva verket är yngre än vad jag själv tror. Med de kära vänner säger jag god natt och hoppas på en bra arbetsdag imorn (:



Kommentarer
Postat av: Emma Andersson Niemi

Guuud vilken mysig blogg du har AK ..kan knappt sluta läsa! :D Kram på dig och tack för att du jobbar åt mig idag och imorron (:

2012-01-05 @ 12:27:55
URL: http://emmutstory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0