Hjärnspöken hej!

Hej, Anna-Karin heter jag, jag är hypokondriker. Dagens sjukdom är hudcancer, det är väl den som är mest återkommande i mitt fall. Det var n ikväll när jag stod i duschen som jag såg ett fördelsemärke som jag inte kan komma ihåg varit där förut.

Nu när det gått ca 25 minuter och jag har fått lite distans till det hela så kan jag faktist komma ihåg att det blev samma procedur i min hjärna sist jag la märke till mitt "nya" födelsemärke.

Så här ligger det till, jag har haft alla sjukdomar du kan hitta i FASS, minst 1 gång ska ni veta. Ju mer jag googlar dem, dessto mer stämmer dem in på mina symtom. Jag har nog haft upp emot 7-8 styckna hjärtumörer, alla sorters hudcancer, oftast malignt melanom bara för att det är den farligaste. För att intetala om sars, sars hade jag när det var som mest i ropet, svin- och fågelinfluensan har varit här och hälsat på några gånger med. Listan kan göras lång och det komiska med det hela är att jag tror att min storasyster är likadan nog för att hon hade malignt mellan tån istället för malignt mellanom.

Mamma och pappa kan inte haft det lätt under vår uppväxt för jag vet att jag varit sån sedan jag fick min första förkylning :)

Med alla mina sjukdomar tackar jag som vanligt för mig.
Puss och Kram




1982 års upplaga av FASS                                         



1986 års upplaga av FASS

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha du behöver inte känna dig ensam o konstig:) jag är exakt likadan. Jag kan framkalla alla möjliga symtom;) jag har oxå haft hjärntumör, tumör på hakan, lungcancer, aids, bröst cancer:) hahaha jaa listan kan göras väldigt lång;)

2012-01-11 @ 01:03:53
URL: http://Z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0