Morr!!

Drar en kort version av det hela..

Usch, jag blir förbannad bara jag tänker på det.
Jag ryser i hela kroppen och kan inte förmå mig att sluta tänka på vad som händer hemma hos denna man då jag vet att han har egna barn.

Jag och vår granne Seia sitter ute i solen medan Neo leker med en kompis på andra sidan gräsmattan, jag ser alltså pojkarna hela tiden men dom befinner sig en bit bort.
Det kommer en man som bor i en av trappuppgångarna i huset mittemot vårt och bara sådär böjer han sig ner och tar Neos kompis mellan benen och sedan gör han likadant på Neo.

Först fattar jag inte vad jag ser sen kommer nog världens alla svordomar ur min mun på en och samma gång. Jag uppfattar inte ens åt vilket håll mannen försvinner åt...

Jag och Seia frågar båda pojkarna vad som hänt och båda svarar samma sak. Självklart är båda två generad och det märks att dom förstår att det mannen gjorde är fel.
Det är svårt i en sån där situation, det kan nog lätt bli så att dom tror att det är dom som gjort något fel. Men vi har gjort vårt bästa för att Neo ska veta att så inte är fallet.

Den andra jobbiga saken är att vi gick till Neos kompis mamma och berättade vad som hänt och det enda svar vi fick var "- Jaha, nä det har jag aldrig märkt av innan"

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!?????

Nä, det är väl helt orelevant om hon märkt det förut eller ej.
Om någon skulle komma och berätta samma sak för mig skulle jag bokstavligt talat flyga i luften och inte bara rycka på axlarna så där!

Jag gjorde iaf en polisanmälan mot den här mannen då jag tycker att såna här saker ska stoppas i tid och om det skulle hända nånting mer skulle jag aldrig förlåta mig själv för att jag inte gjort en anmälan tidigare.

Jag tycker inte att det finns saker som är för små att anmäla, det hoppas jag fler tänker på.







Kommentarer
Postat av: 7:an

Hur man som förälder inte hoppar upp och blir förbannad är för mig ofattbart! Vi har gjort en soc anmälan på det som hände med våra barn. Hoppas verkligen något görs åt saken.

2012-07-14 @ 12:11:07
Postat av: Viva

Men FYYYYFAN vad läskigt!!

hoppas att de får tag i det idiotpervot! och vilken tur att ni såg när det hände.. gud förbjude att det händer något barn igen.. :'(

2012-07-16 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0