En hel och två halvor

I går sades något väldigt klokt på jobbet. Ann-Sofie, min compadre på sportkläder la, kort och gott fram det så här; M och K ska vara tacksamma att dom har två så perfekta sambos som Du och Jag.
Ja jag kunde ju inte annat än att hålla med. Hon är en väldigt klok och vis kvinna den där Ann-Sofie, väldigt!

Nu då våren mer eller mindre har kommit så tycker jag att vi gör ett jävla kliv rätt in i sommarn, utan att passera GÅ. Lite så tänker jag.

Sista ''fria'' eftermiddagen, innan jag och Neo åker till vilda västra där uppe i norr, börjar lida mot sitt slut. Vi spenderade den tillsammans med ytterligare en halva, åkte rutchkana och gjorde vägar i sandlådan, livet på MIN pinne :-)

Tack för mig, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0