Farbror blue

Hade en as trevlig kväll hos Hanna igår, tapas och jävligt trevliga brudar som sällskap.

När jag skulle åka hem däremot så blev det mindre trevligt. Sitter i godanro, trött som ett svin och längtar bara hem till mina två pojkar, tjopptjolahej då börjar det, helt apropå, blinka blått?!? Sen uppenbarar sig en polisbil i backspegeln. Vad i... För några sekunder var jag guilty as hell och höll fan på att skita i brallan. Visa körkort och blåsa. Det gick bra och jag fick åka vidare, tack för den pulshöjaren 00.30 en fredagnatt.
Till råga på allt så kommer polisfan in på jobbet idag och ska köpa underställ ''kan jag hjälpa dig? Jaha en spark i röven sa du, varsågod!''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0