Farbror Doktorn!

Ju mer jag tänker på det, dessto mer irriterad blir jag.

Vi var på återbesök på USÖ idag med Neos öra, allt såg bra ut efter operationen men, MEN! det visade sig att han har vätska bakom trumhinnan. Vi skulle avvakta till majmånad och få komma tillbaka då. Om det inte läkt ut av sig självt, då blir det ännu ett ingrepp och ännu en narkos.

Det är bara det att nu ikväll slog det mig att i början av januari, då vi var hos doktorn här på vårdcentralen så sa han bl.a. att det var nedsatt rörelse på trumhinnan. Han la inte så mycket vikt i det utan sa bara att det inte behövdes något medicin. Sedan dess är det ingen av, ursäkta språket, alla dessa jävla läkaren som sagt något om det förutom idag!!!

Neo har alltså haft vätska bakom trumhinnan sedan iallafall januari. Dvs att det kommer inte läka ut av sig självt till maj utan han kommer behöva göra ännu ett ingrepp!

12 januari skrev jag om det här i bloggen. Blir så fruktansvärt irriterad på mig själv som inte tänkt på det tidigare. Men helst på läkarna dom missat, dom har ju tamefan opererat det örat, hur kunde dom inte märka det då??!!

Fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0