Sunday!

Öppnade upp denna söndag med en löprunda följt av alldeles för hög musik för den tidiga morgontimman och frukost. Det är något charmigt och glatt över dessa mornar då vi påtar på, sjunger en trudilutt på rätt låt men med fel text och bara mår allmänt gott, en riktigt håll-käften-morgon kan man säga, finns liksom inget att tillägga :)

Jobbade med två kalaspinglor idag.. ja jo, kalaspinglor kan man nog säga :) Det rullade på ganska bra och tiden gick hyffsat fort. Såna dagar gillas, det känns att man gjort lite nytta.

Nu ska jag stänga mina två blå så jag är utvilad till min lunchdate/möte med HannaPanna imorgon :)


KOM OCH KÖP!
       En Julia och Emma på säsongsrensning


Kommentarer
Postat av: Julia

haha sööötooo ;)

2012-03-05 @ 11:43:35
URL: http://juliagrubisic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0